GRAND THEFT AUTO IV

Welcome to WordPress. This is your first post. Edit or delete it, then start blogging!Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Quisque sed felis. Aliquam sit amet felis. Mauris semper, velit semper laoreet dictum, quam diam dictum urna, nec placerat elit nisl in quam. Etiam augue pede, molestie eget, ...

PRO EVULATİON SOCCER 2011

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Quisque sed felis. Aliquam sit amet felis. Mauris semper, velit semper laoreet dictum, quam diam dictum urna, nec placerat elit nisl in quam. Etiam augue pede, molestie eget, rhoncus at, convallis ut, eros. Aliquam pharetra. Nulla in tellus eget odio sagittis blandit. ...

Test with enclosures

Here's an mp3 file that was uploaded as an attachment: Juan Manuel Fangio by Yue And here's a link to an external mp3 file: Acclimate by General Fuzz Both are CC licensed. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Quisque sed felis. Aliquam sit amet felis. Mauris semper, velit semper laoreet dictum, ...

Block quotes

Some block quote tests: Here's a one line quote. This part isn't quoted. Here's a much longer quote: Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. In dapibus. In pretium pede. Donec molestie facilisis ante. Ut a turpis ut ipsum pellentesque tincidunt. Morbi blandit sapien in mauris. Nulla lectus lorem, varius aliquet, ...

Contributor post, approved

I'm just a lowly contributor. My posts must be approved by the editor.Mauris semper, velit semper laoreet dictum, quam diam dictum urna, nec placerat elit nisl in quam. Etiam augue pede, molestie eget, rhoncus at, convallis ut, eros. Aliquam pharetra. Nulla in tellus eget odio sagittis blandit. Maecenas at ...

Posted by Ahmet Değirmenci - - 0 yorum


Bugün sizlere eburhan'ın "jQuery ile "çek-bırak" özellikli nesneler oluşturmak"isimli yazısının Blogger'a uyarlanmış halini anlatacağım. Birçok kişi bu küçük eklentiyi çok sevdi bende dahil :) Bazı zamanlarda insanın stresini aldığı da doğrudur :D Bizzat deneyerek tecrube edinmiş oldum ;) Herkes bu eklentiyi çok istiyordu fakat blogger blogları için bu durum biraz kod bilgisi gerektirdiğinden(bende olmayan bir özellik) yapılması biraz zordu. Gerçekten her yapmak istediğimde başarısız oldum.Ama yılmadan devam ettim şu küçüçük eklentiyi yapabilmek için :) Neyse bunun hikayesi uzun isterseniz hemen nasıl yapıldığına geçelim:

Arkadaşlar bu rozet olayını yapmak o kadar basit ki şimdiye kadar anlattığım eklentilerin içinde yapılması en basit eklentilerden bir tanesi diyebilirim.Sadece iki kod ile sizlerde rozetinizi çekip bırakabileceksiniz inşallah :)

Öncelikle bu eklentiyi yapmak için Blogger hesabımıza giriş yapıp "HTML'yi Düzenle" kısmına girmeliyiz. ve "Widget Şablonlarını Genişlet" tikini aktif hale getirmeliyiz. Daha sonra CTRL+F tuş kombinasyonu ile  kodunu bulalım ve hemen üstüne şu kodları yapıştırın:














Kodun Txt dosyası smileyden dolayı.

Daha sonra aşağıda resimle gösterdiğim yere gadget ekle diyeceksiniz ve orayada şu kısa kodu yazdıktan sonra bu işi halletmiş olacaksınız.İşte o resim ve kısa kod satırıda şöyle:

Resim:

Kod:

v2

Evet eklentinin yapımı bu kadar arkadaşlar.Kırmızı renkle gösterdiğim yere siz istediğiniz resmi yapıştırabilirsiniz. Yalnız resmin boyutlarına dikkat edin. Mesela 120x120 piksel de bir resi varsa sizde kodlardan "-77 px" yazan yeri kendi resminizin pikseline göre ayarlayacaksınız. Resmin konumunu ben deneme yanılma yöntemiyle yaptım yani sizde bu yöntemle sağa veya sola veya da istediğiniz yere resmi konumlandırabilirsiniz. Dikkat ederseniz kodların içinde eburhan'ın verdiği js dosyaları yoktur. Daha doğrusu eklentinin hızını çok fazla etkilememesi için kodlar başlangıçta hızlı yükleniyor ve bir yerden veri çekmiyor.

Herhangi bir yerde takılırsanız sormaktan çekinmeyiniz.

Leave a Reply